Müügitekstid ja Unikaalne müügipakkumine
Muudame Teie veebilehe virtuaalseks müügimeheks, mis iseseisvalt 24 tundi ööpäevas, palka küsimata, veenab külastajaid Teilt ostma, tellima, hinnapäringuid saatma
Müümine on peamine protsess äris mis tulu tekitab.
Mida rohkem vaba raha, seda enam võimalust maksta teiste protsesside eest. Internetis paikneb peamiseks müügimeheks Teie ettevõtte veebileht.
Mida paremini on koduleht müümisele optimeeritud, seda rohkem huvilisi koduleht klientideks muudab. See omakorda tähendab kõrgemat investeeringutasuvust reklaamidelt, mis huvilisi ettevõtte veebilehele saadavad. Veebilehe müüvamaks tegemise kulu on ühekordne kuid rohkem müüke saate mitmeid aastaid.Müügitekstide kirjutamine
Ükskõik, mis kanalitpidi huviline leiab teie ettevõtte veebilehe, enne ostmist, tellimuse või hinnapäringu saatmist, soovib külaline teada rohkem informatsiooni Teie ettevõtte pakutu kohta.
Korralik müügitekst tõstab usaldusväärsust, vastab enamustele kliendi küsimustele ja vastuväidetele. Ning annab ridamisi põhjuseid teha äri teie ettevõttega.Hästi kirjutatud müügitekst annab Teile:
- Kõrgemat huvi teenuste ja toodete vastu
- Rohkemate külastajate muutmist klientideks
- Suuremat müüki läbi ettevõtte veebilehe
Unikaalne müügipakkumine (USP)
On vaheseid ettevõtteid, kellel pole konkurente. Tänapäeval on kas mõõdukas või kõrge konkurentsi tase pea enamustes tegevusvaldkondades. Lisaks otsestele konkurentidele on ka teised alternatiivsed lahendused, mis kliendi murele või soovile lahendust pakuvad.
Seega müügitekstidele lisaks tasub mõelda ettevõtte unikaalse müügipakkumise väljaarendamise peale. Unikaalne müügipakkumine eristab teid konkurentsist. Andes huvilistele selgelt mõista kuidas teie pakutud lahendus, toode või teenus on parem teie konkurentide omast. Unikaalne müügipakkumine annab teie ettevõttele konkurentsieelise ja tõstab müüki.Unikaalne müügipakkumine:
- Paneb huvilised eelistama teie ettevõtet, teie konkurentide ees.
- Positsioneerib Teie ettevõtte pakutu parimaks lahenduseks.
- Annab Teie ettevõttele konkurentsieelise.
- Aitab kaasa müügi suurendamisele.