Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele teeb kodulehe kergesti leitavaks, seega suureneb kodulehe külastuste arv ja suureneb kas müük või hinnapäringute hulk.

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele


Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on spetsiifiline protsess, mille käigus tehakse koduleht sobilikuks otsingumootorite parameetrite järgi. Täpseid juhiseid pole siiani ükski otsimootor ametlikult väljastanud. Seega edukas kodulehe optimeerimine saadakse kogemustest.

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele ( seo optimeerimine ) viib kodulehekülje otsingumootoritest kõrgematele kohtadele. Sellega seoses suureneb kodulehele külastuste arv ja olenevalt eesmärgist, kas müügi suurenemine või hinnapäringute arvu tõus. Mõlemal juhul, pakub kodulehe optimeerimine kõrget investeeringutasuvust. Lisaks tõstab teie ettevõtte usaldusväärsust otsijate silmis.


Kodulehe optimeerimine ehk SEO optimeerimine

SEO optimeerimine (search engine optimization) on siiani kõrgeima investeeringutasuvusega internetiturunduse taktika. Ületades tasuvuselt email turundust, klikireklaame, bännerreklaame. Seo optimeerimine hõlmab nii veebisisest, kui veebivälist optimeerimist.

Kui soovitakse keskmise või kõrgema konkurentsiga otsisõnadega pealehele saada, siis vaid kodulehe sisesest (onsite) optimeerimisest ei piisa, Vaid tuleb teha ka veebivälist optimeerimist (off site). Kuna otsingumootorid muudavad pidevalt omi süsteeme, mille põhjal kodulehtede olulisust hinnatakse, seega heade positsioonide hoidmiseks peab pidevalt olema teemaga kursis.

SEO optimeerimine pole ühekordne töö. Vaid järjepidev protsess. Enda klientide lehtedel oleme saavutanud juba ühekordse optimeerimisega nii 6 kuu, kuni aastased esilehe tulemused. Kõik oleneb konkurentide aktiivsusest ja strateegiast. Antud turundusmeetodi tasub kasutada kõigil ettevõtete, kelle tooteid, teenuseid internetist otsitakse. Investeeringutasuvus oleneb vastavalt otsisõna konkurentsi tugevusest. Samas meie poole tasub pöörduda, sest anname hinnangu ja teeme algse uuringu tasuta.

Kodulehe Optimeerimine müügile


Kodulehe optimeerimine müügile koosneb mitmest osast: turundussõnumid, unikaalne müügipakkumine,  pealkirjad, müügitekstid, tegutsema kutsumine.

Ideaalne müügile orienteeritud veebileht tõmbab tähelepanu ja toob selgest lugejale välja mida pakute ning annab mõjuva põhjuse, miks valida teie ettevõtte pakutu. Kodulehe optimeerimine müügile võib olla ühekordne töö, kuid omab mitmekordset ülessuunatud võimendus, ehk saate kordades rohkem kasu, mitmete aastate jooksul. Seega kulu on ühekordne, kasutegur on korduv, päevast päeva - aasta aastasse.


Saa kodulehe optimeerimise kohta lisainfot või saada oma hinnapäring.